Нещодавно я купувала в одному зі столичних зоомагазинів краплі від паразитів «Адвокат» для собак. Стоячи на касі, я уважно розглядала інтер'єр цього магазинчика і вкотре зраділа тому, що в нашій столиці так багато хороших дизайнерів. Адже насправді дуже складно оформити інтер'єр так, щоб він подобався відвідувачам і працював при цьому як маркетинговий інструмент. А якщо йдеться про зоомагазин, тут з'являються додаткові нюанси. Давайте розбиратися, у чому особливість.

Чому важливо правильно оформити інтер'єр зоомагазину?

Вдалий інтер'єр магазину – це один із найважливіших кроків до високих продажів. Хороші маркетологи знають, що певні прийоми в інтер'єрі ефективно підштовхують відвідувача до покупки. Якщо магазин знаходиться в торговому центрі, його оформлення відіграє ще більшу роль. Адже найчастіше саме дизайн вітрини визначає, чи вибере людина цей магазин, чи шукатиме інший.

Ці правила діють для зоомагазину. Торгова точка з вдалим інтер'єром буде популярнішою серед покупців, навіть якщо у неї не такий великий асортимент, як у сусіднього магазину.

Вплив інтер'єру на покупців

Оформлення інтер'єру завжди асоціюється із «політикою» магазину. Матеріали обробки, палітра кольорів, декор, тип стелажів і спосіб подачі товарів – кожна з цих деталей формує певне уявлення про магазин.

Інтер'єр зоомагазину повинен говорити людині, що тут люблять тварин і розуміють, наскільки важливо правильно дбати про вихованців. Правильно оформлений простір здатний викликати довіру до магазину, продавців та представлених товарів.

Вплив інтер'єру на тварин

Якщо у зоомагазині продаються тварини, влаштовувати інтер'єр стає складніше. Адже в цьому випадку важливо створити їм максимально комфортні умови. У такому середовищі тварини будуть спокійними та доброзичливими. Важливо дотримуватися чотирьох основних правил:

  • Затишне місце розміщення. Не слід встановлювати клітини та акваріуми біля самого проходу, інакше покупці їх часто зачіпатимуть. Це навряд чи позитивно позначиться на настрої та самопочутті тварин. Набагато краще розташувати клітини біля вітрини чи стіни.
  • Гарна вентиляція. У приміщенні завжди має бути чисте повітря — це важливий показник того, що про тварин піклуються і добре доглядають за ними.
  • Оптимальний рівень висвітлення. Клітини з тваринами мають бути добре освітлені. По-перше, це створює для них комфортні умови, а по-друге, чудово привертає увагу відвідувачів.
  • Зручні клітки. Досить простора клітка з якісно обладнаним місцем для сну, зі зручними мисочками та іграшками – це обов'язкові умови комфортного утримання тварин.

Відвідувачі магазину обов'язково звернуть увагу на те, що тварин утримують у добрих умовах. Це точно стане перевагою зоомагазину.

Як правильно оформити інтер'єр зоомагазину?

При оформленні торгової точки немає другорядних деталей. Важливо продумати кожну дрібницю. Меблі, палітра кольорів, освітлення - все це повинно вибудовуватися в єдину картинку, яка сподобається відвідувачу.

Вибір меблів та аксесуарів

Прилавки та стелажі повинні бути лаконічними та при цьому зручними. Чим краще відвідувач може розглянути товари, тим вища ймовірність того, що він їх придбає. Полиці мають бути досить просторими. Дуже корисним буде підсвічування кожної полички.

Універсальний варіант – це однотонні білі стелажі та стійки. На таких полицях ніщо не відволікатиме уваги від товару. Також можна вибрати двоколірні стелажі, у яких вертикальні стійки виконані в одному з відтінків магазину.

Вибір освітлення та кольорової гами

Правильна система освітлення не тільки робить приміщення комфортним, але й допомагає акцентувати окремі зони, наприклад область з тваринами або стелажі з певними товарами. В одній системі освітлення бажано комбінувати декілька типів світильників та ламп.

Вибір колірної гами залежить від розміру магазину та його планування. Вдалим рішенням будуть поєднання природних відтінків: зеленого, коричневого, жовтого приглушеного, блакитного. Для маленького приміщення варто вибирати трохи більше 3 відтінків. Просторе приміщення можна оформити у кількох кольорах.

Темні тони для зоомагазину також підійдуть. Головне, правильно розставити акценти за допомогою освітлення.

Організація простору

Простір потрібно оформити так, щоб товар був максимально вигідно представлений і при цьому покупцям було зручно вибирати його.

Є кілька правил облаштування простору у зоомагазині:

  1. «Петля удачі». Найкраще, щоб вхідна, купівельна та касова зони були розміщені на лінії півкола чи петлі. Це буде зручно і для відвідувачів, і для працівників магазину.
  2. Рівновага вільного та зайнятого простору. Прилавки з товарами та торгове обладнання мають займати не більше 40% простору. Якщо спробувати вмістити найбільше в одному приміщенні, покупцям буде незручно розглядати товар і продаж може знизитися.
  3. Прохідні секції. Якщо такі зони є, вони мають бути розміщені правильно. Важливо, щоб прохідна секція не вела безпосередньо до виходу, інакше відвідувачі автоматично намагатимуться швидше вийти і не розглянуть як слід весь асортимент.

Важливо пам'ятати, що у випадку із зоомагазином нетипове планування може стати плюсом, а не мінусом. Затишні кути та «апендикси» відмінно підійдуть для розміщення клітин з тваринами.