Завдяки сучасним технологіям більшість рутинних бізнес-процесів можна автоматизувати. Це дозволить скоротити час працівників, уникнути помилок через людський фактор та завжди отримувати точну інформацію про стан справ на підприємстві.

Наймати в штат працівників, які будуть займатися тільки обліком, недоцільно, особливо для малого бізнесу та інтернет-магазинів. У сучасних умовах, коли все потрібно робити швидко й оперативно реагувати на зміни, програмне забезпечення в хмарі стане оптимальним рішенням.

Будівельний менеджмент та планування: рука людини з макетом різнокольорових хмарочосів, підвішених на хмарах, символізує розвиток нерухомості та управління проєктами.

Навіщо автоматизувати відстеження боргів

Це необхідно для компаній, які продають товари в кредит, найчастіше з цим мають справу магазини побутової техніки, електроніки, меблів. Контроль боргів покупців має здійснюватися постійно, адже, коли хоча б хтось один не вносить оплату вчасно, це негативно впливає на прибуток і бюджет загалом.

Постійне відтермінування платежів призводить до негативних наслідків:

  • обсяг обігових коштів скорочується – хоч і тимчасово, проте це може вплинути на здатність компанії купувати партії популярних товарів, нараховувати зарплати, сплачувати податки тощо;
  • є ризик втратити всі гроші, особливо якщо клієнтів, що скористалися кредитом і не платять вчасно, багато;
  • погіршення відносин із покупцями.

Відстежувати борги за допомогою електронної таблиці сьогодні нераціонально. Дані в такому форматі не завжди актуальні, через людський фактор можливі помилки. Тому краще делегувати цей процес програмі в хмарі, яка не потребує встановлення на ПК. У такому випадку можна заощадити на персоналі й не купувати додаткове обладнання.

Які можливості надає програма для автоматизації

Платформа USAP.ONLINE – це універсальний інструмент, який задовольнить потреби малого, середнього чи великого бізнесу. Програма має різноманітний та зручний функціонал для відстеження багатьох рутинних процесів, зокрема закупівель, руху товару на складі, транзакцій від клієнтів, розрахунків із постачальниками тощо.

Можливості програмного забезпечення відрізняються залежно від вибраного тарифу. Є базові опції, доступні для всіх, проте існують також додаткові (для більшої зручності). Кожен бізнес має можливість вибрати найкращий тариф, щоб не переплачувати за зайвий функціонал.

Людина рахує монети на столі: символ фінансового планування, економії та управління бюджетом.

Отже, варто розглянути, які функції отримує компанія, що використовує USAP.ONLINE для обліку.

Налаштування лімітів за сумою й часом

Їх можна встановити окремо як для покупця, так і для підприємства, адже з ними також співпрацюють на умовах відтермінування оплати. При цьому різні домовленості з одним покупцем можна розділяти й переглядати окремо. Це дозволить:

  • краще керувати грошовими потоками;
  • уникнути ризиків через накопичення боргів;
  • побудувати продуктивні й взаємовигідні відносини з клієнтами;
  • оптимізувати кредитну політику.

Заборгованість можна обмежити за часом і сумою, система автоматично контролюватиме ці показники.

Деталізація та класифікація боргів

Переглядаючи різні заборгованості за одним клієнтом, простіше визначити його платіжну поведінку й прийняти рішення щодо подальшої співпраці. Контрагентів також можна розподіляти за термінами й сумами боргів. Деяким потрібно додатково нагадувати про необхідність внести обов’язковий платіж.

Отримання аналітичних звітів

За їх допомогою простіше визначити, який клієнт є «ідеальним» або «хорошим» за відсотком заборгованості на конкретний період чи фактичним часом внесення платежів. Аналітична інформація дозволить будувати прозорі та взаємовигідні відносини з покупцями.

Контроль заборгованості клієнтів за допомогою USAP.ONLINE буде швидким, простим і точним.