Обмін та повернення товару
Для того, щоб повернути або обміняти меблі та інші предмети інтер'єру, необхідно дотриматися простих умов:
- Товар, який повертається/обмінюється, повинен бути новий, тобто не мати слідів вживання та використання (подряпин, сколів, потертостей та інших пошкоджень).
- Збережено в цілісності оригінальне заводське впакування товару та всі його компоненти (допускаються сліди акуратного розтину упаковки для огляду товару).
- Збережено повну комплектацію товару, ярлики, інструкції, заводське маркування та товарний вигляд.
- Є документ, що підтверджує факт придбання та оплати товару (наприклад, товарний чек/накладна).
Поверненню та обміну не підлягають
- Товари належної якості, які були у вжитку або мають сліди використання, ознаки монтажу, збирання тощо.
- Товари, які втратили товарний вигляд, у яких порушено комплектацію, ярлики, маркування та ін. після передачі товару покупцю.
- Товари, що мають видимі пошкодження або втратили власні властивості після передачі товару покупцю, внаслідок порушення правил використання і зберігання.
- Товари, що входять до переліку товарів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172, наприклад, тюлегардинні та мереживні полотна, постільна білизна, інші товари.
- Товари з порушеною упаковкою або її компонентами (в т.ч. матраци без упаковки/з порушеною упаковкою або ті, що були у вжитку), за винятком випадків, коли без порушення упаковки неможливо було виявити дефект товару або товар був проданий/доставлений з порушеної упаковки.
- Товари, які виготовлялися під індивідуальне замовлення та/або за зразками (ескізами) Покупця, у тому числі товар, який має індивідуально певні властивості, а саме: нестандартні розміри, зовнішній вигляд, конструкцію, доповнення зовнішніми деталями (кишенями, ручками тощо). ), тканини, які були обрані Покупцем індивідуально перед замовленням.
- Товари які не є складською позицією і термін виготовлення займає більше одного тижня (рахуються як індивідуальне замовлення).
- Знижені в ці ціни або відновлені товари.
- Товари придбані за спеціальними умовами розстрочення та кредиту у межах акцій. До таких товарів застосовуються стандартні правила повернення та обміну протягом 14 календарних днів передбачених ЗУ “Про захист прав споживачів”.
Особливі умови повернення та обміну
- Доставка товару у разі його повернення здійснюється Покупцем за свій рахунок до місця зазначеного Продавцем такого товару після заповнення форми на повернення коштів. Ризики збереження товару досі передачі Продавцю несе Покупець.
- Оплати додаткових сервісів на замовлення, таких як підйом на поверх, занесення, складання і т.д. не підлягають поверненню.
- При поверненні коштів на платіжні картки покупця можлива затримка коштів за банку. Датою повернення коштів вважається дата списання коштів із розрахункового рахунку продавця на користь покупця.
- У випадку, коли до товару був доданий подарунок, подарунок також повинен мати товарний вигляд і передавати разом з товаром.
- Якщо перевірка комплектності товару та його товарного вигляду, вимагає проведення додаткових експертиз чи аналізів у термін, що перевищує 7 робочих днів, повернення коштів покупцю проводиться після фактичного завершення процедур перевірки у більш тривалі терміни.
- Повернення можливе тільки складського товару, який стандартного розміру/кольору і зберігався на складі. Якщо ви робили передоплату і товар виготовлявся під вас і на ньому немає явного фабричного браку, такий товар поверненню не підлягає, оскільки був виготовлений спеціально під Вас.
- Умови обміну та повернення не поширюються на замовлення, оплачені юридичними особами за безготівковим розрахунком, на оптові замовлення та покупки з метою перепродажу.
- Обмінювати придбаний товар який є складською позицією і належної якості можна на аналогічний товар тієї ж вартості, більш дорогий товар, доплативши різницю в ціні, або на дешевший з поверненням різниці в ціні.
Процедура повернення коштів
- Переконайтеся, що від дати покупки минуло не більше 14 днів і товар підлягає обміну/поверненню.
- Підготуйте всі необхідні документи: паспорт, касовий чек або видаткова накладна, пластикова карта, якщо ви розраховувалися карткою, та заповніть онлайн форму.
- Залежно від способу реалізації та товарів, що повертаються, доставте їх у виставковий зал, на склад або відправте кур'єром за вказаною адресою, попередньо ретельно упакувавши.
- Гроші повертаються до вас. Ви отримаєте відшкодування протягом 14 днів з моменту отримання та перевірки повернутих товарів.