SEO - це абревіатура, що означає пошукову оптимізацію. Це процес, через який бізнес в Інтернеті збільшує кількість відвідувачів. Ваш меблевий магазин буде приносити продаж тільки тоді, коли буде залучати все більше і більше користувачів через органічний пошук. Відбувається таке: сайти, розміщені в пошуковій видачі в першій десятці, отримують найбільше трафіку. Таким чином, якщо ваш веб-ресурс не потрапив до цього числа, шанси отримати нових клієнтів будуть мінімальними.

Двоє людей працюють віддалено вдома. На передньому плані зображень зосереджених чоловіків у навушниках та очках, який працює на ноутбуці за дерев'яним столом, оточений блокнотами та паперами. На задньому плані жінка у навушниках також працює за ноутбуком на зеленому дивані.

Чому SEO важливо для інтернет-магазину меблів

Кожна друга людина, яка бажає купити меблі через інтернет, просто воліє натиснути на посилання, що з'являється на першій сторінці результатів пошуку. Це показує, наскільки важливим є SEO просування інтернет-магазину меблів . Використання SEO-стратегії допоможе вивести бізнес на перші місця. В результаті ви зможете:

  • підвищити видимість сайту у пошуку;
  • допомогти пошуковим алгоритмам зрозуміти суть вашої пропозиції;
  • допомогти людям знайти ваш веб-ресурс.

У результаті ви, напевно, отримаєте більше переходів і ваші продажі зростуть.

Інтернет-магазин WeLoveMebel з каталогом товарів: знижки, спальні, столи та стільці, матраци, м'які меблі, дитячі меблі, вітальні, офісні меблі та аксесуари. На зображенні представлені стильні стільці та обідні столи, виготовлені в Україні, з написом 'Зроблено в Україні.

Основні етапи SEO в індустрії меблів

Меблеві інтернет-магазини повинні приділяти пильну увагу SEO. Якісна стратегія просування у пошуку, як правило, включає такі етапи:

  • покращення продуктивності сайту. Не можна забувати про технічні особливості SEO. При цьому повинні бути усунуті основні недоліки, биті посилання, налаштовані різні мовні версії та вирішено інші аналогічні завдання;
  • опрацювання структури сайту. Веб-ресурс із простою структурою та чіткою системою навігації займає більш високі позиції. Клієнти легко зможуть знайти те, що їх цікавить. Це покращує довіру до бренду загалом. У роботі варто дотримуватись правил трьох кліків, коли від головної сторінки до продуктової користувач зробить всього 3 кроки;
  • мобільна адаптація. Чи оптимізовано сайт для мобільних пристроїв? На смартфоні він теж відкривається швидко та добре? Якщо ні, тоді слід звернути на це увагу. Якщо веб-ресурс не завантажується на мобільних телефонах та планшетах, ваш магазин меблів не буде ранжуватися в мобільних результатах пошуку, і ви втратите велику кількість потенційних клієнтів;
  • оптимізація метаданих. Простіше кажучи, метадані інформують пошукові системи, що розміщено на сайті. Мета-описи, теги заголовків впливають на клікабельність сайту. Чим вище цей показник, тим більше шансів, що користувач натисне на посилання в пошуковій видачі;
  • налаштування внутрішніх посилань. Налаштуйте переходи між сторінками сайту, наприклад, між інформаційним блогом та сторінкою продукту. Якщо можливо, намагайтеся використовувати ключові слова у тексті посилання. Тобто за посиланням на сторінку «столи обідні» не пишіть «купити тут». Натомість скажіть: «Купіть наші обідні столи» і зробіть гіперпосилання на «обідні столи». Це дуже проста річ, але вона може вплинути на позиції меблевого магазину у пошуку;
  • зовнішнє просування. Намагайтеся знайти авторитетні тематичні ресурси, на яких можна розмістити посилання на ваш інтернет-магазин меблів.

Сподіваємося, що ці поради допоможуть вам розробити стратегію SEO-просування та залучити безліч клієнтів. А якщо ви вирішите делегувати ці обов'язки, укладайте договір про послугу SEO-оптимізації свого сайту з надійним агентством.