Оформлення продуктового магазину - інтер'єр, де приємно робити покупки
Чому до деяких продуктових магазинів людина заходить лише один раз, а в інших стає постійним покупцем? Справа не лише у цінах. Важливий кваліфікований доброзичливий персонал, комфорт, зручність вибору потрібних товарів та оригінальний дизайнерський інтер'єр. Погодьтеся, гарний магазин приємніше відвідувати. Неважливо, що людина хоче в ньому придбати – купити продукти на цілу неділю чи недорогу булочку на сніданок. Як же створити магазин, до якого покупці залюбки приходитимуть? Надаємо слово дизайнерам інтер'єру.
Функціональне зонування
Грамотно зонований простір забезпечує зручність для покупців та комфорт для робочого персоналу. У невеликому магазині, де самообслуговування не передбачено, вітрини розміщуються на периметрі. Якщо покупці самі вибиратимуть товари, біля входу варто розмістити сейфи для зберігання сумок та стійку із кошиками. Поруч із виходом знаходиться робоча зона для касира та стіл для зручного укладання покупок. Покупець повинен мати можливість вийти з магазину без затримки після оплати придбаних товарів.
Для оформлення зони розташування товарів існують спеціальні правила мерчандайзингу, на яких ми не зупинятимемося. Якщо площа приміщення дозволяє, поставте неподалік входу кавовий апарат. Поруч із ним – пару столиків зі стільцями або барну стійку біля вікна. Потенційні покупці бачитимуть з вулиці людей, які п'ють каву, і відчують бажання зробити те саме. Плюс, хтось захоче придбати до кави булочку чи шоколадку.
Вибираємо стиль інтер'єру
Стилістика підбирається відповідно до товарів, які продаватимуться в магазині. Від шаблонних рішень у дизайні поступово відходять великі супермаркети. Ваш магазин має бути унікальним, мати свій індивідуальний характер. Ми запропонуємо кілька стилів, які не вимагатимуть використання дорогих оздоблювальних матеріалів, а декор у них можна вибирати за своїми можливостями.
Лофт
Стилістика чудово підходить для великих комерційних просторів, не потребує декорування систем вентиляції, комунікацій та трубопроводів. Для освітлення стелажів, прилавків та каси використовуйте світильники вбудованого типу. У залі, наприклад над холодильниками, овочевими дерев'яними лотками доречними будуть конусні плафони ламп, що низько звисають.
З матеріалів використовують метал, скло, камінь, бетон, світла плитка. У лофті реалізуються цікаві рішення. Наприклад, можна розмістити в торговому залі точку розливу напою з металевими кегами, виставленими на видному місці. У кольоровому оформленні стилю перевага надається чорному, білому, темно-синьому сірому, цегляному, коричневому. Використовуються холодні відтінки, доповнюються золотими та срібними акцентами.
Сільський
Найкраще підходить магазинам, що продають продукцію фермерських підприємств. Для обробки використовується дерево. Декоративні елементи мають викликати асоціацію із укладом села. Вітрину можна зробити у формі воза, яйця укласти у плетені кошики. Пляшки з винами встановіть на барильцях, а банки з консервацією – біля діжок. Над полицями з рибною продукцією розважте рибальські сітки.
Прованс
Інтер'єр має викликати асоціації з невеликою французькою лавкою паризького передмістя. Кольорова палітра – у сірому та білому кольорах з рожевими та жовтими акцентами. Декор – у вигляді ненав'язливих квіткових орнаментів. Використовуйте невеликі живі рослини, букетики штучних квітів, атласні стрічки.
Грамотне використання палітри кольорів
Кольори, які бачить і розрізняє людина, впливають на її підсвідомість і спонукають до певних дій. Цим активно користується сфера маркетингу, маніпулюючи покупцями. Звичайно, вам не вдасться оформити весь простір в одному відтінку – це буде нудно і непривабливо. Кольорова палітра залежить від обраного стилю, але завжди можна внести яскраві акценти.
Особливості використання кольорів та відтінків:
- агресивний червоний максимально впливає на емоційний стан покупця, спонукаючи його до дій – застосовується як акцентний;
- у трендовому фіолетовому менше агресії, але він також стимулює до здійснення покупок;
- рожевий колір використовується для оформлення стелажів та прилавків із товарами для жінок, солодощами;
- магазини із просторими зонами розміщення товарів можуть оформлятися у синьому кольорі – символі стабільності;
- нейтральний зелений відтінок у поєднанні з коричневим кольором викликає відчуття спокою та надійності;
- асоціюючись із безтурботністю та радістю, жовтий колір інтуїтивно підштовхує людину до необхідності покупки.
Сподіваємося, що професійні поради та рекомендації дизайнерів допоможуть вам створити магазин із унікальним оформленням. Бажаємо вам успіху у бізнесі!
Залишити коментар