Деякі слова або цілі фрази залучають на сайт нецільову аудиторію, а людей, які є потенційними клієнтами, здатні відштовхувати. Вони звуться «мінус-слова». Для отримання більшої кількості конверсій мінус-слова слід видалити. Правильне налаштування SEO дуже важливе, воно є не менш ефективним, ніж контекстна реклама. 

Щоб залучати на сайт лише цільовий, корисний трафік, не витрачаючи грошей на проведення реклами марно, ключі слід налаштовувати грамотно. Як правильно працювати з мінус-словами, щоб зробити процес залучення трафіку максимально ефективним та отримати очікуваний результат? Про це у своїй докладній статті розповідає Affcommunity, переходи за посиланням https://affcommunity.org/chto-takoye-minus-slova-i-frazy/ та читай гайд.

Що є мінус-слова, яким чином їх знайти?

Для більшості сфер бізнесу такими словами є «дешево», «завантажити», «самостійно», «відео» та деякі інші. Також у певних галузях комерції є свої характерні мінус-слова, характерні тільки для них і зумовлені їхньою специфікою.

Стандартний перелік таких слів можна знайти у мережі. Зробивши це, не поспішайте використовувати його. Спочатку необхідно перевірити кожну фразу або слово із цього списку, щоб переконатися, що воно справді стане причиною залучення нецільового трафіку на ваш інтернет-ресурс.

Після цього слід знайти мінус-слова, які є значущими для певного виду бізнесу. Якщо ви плануєте запуск своєї кампанії в Росії, використовуйте для складання переліку таких слів Яндекс. Вордстат. З його допомогою ви зможете виключити ті фрази та окремі слова, які відносяться до інших сфер та тем, а також до тих інтернет-ресурсів та сервісів, на яких розміщувати рекламу ви поки що не плануєте. Отримані запити можна додати до списку мінус-слів для певної кампанії.

Які помилки зазвичай припускаються вебмайстра при виборі мінус-слів?

Новачки часто стикаються з ситуацією, коли, склавши перелік таких слів, вони бачать, що трафік, що залучається на онлайн-ресурс, є недостатньо профітним. Чому так відбувається, як можна виправити ситуацію?

Причинами недостатньої активності трафіку можуть стати:

  • присутність у ключовиках лапок, що їх обнулюють;
  • надмірна кількість мінус-слів;
  • мінус-слова та ключі конфліктують один з одним;
  • мінус-слова з'являються у рекламній кампанії абсолютно безконтрольно;
  • при складанні переліку мінус-слів чи фраз не використовуються оператори;
  • у мінус-фразах не використовуються антоніми та синоніми.

Зі сказаного вище стає зрозуміло, що працювати з мінус-словами слід дуже ретельно, враховуючи при цьому безліч різних нюансів. Щоб поліпшити монетизацію SEO трафіку, їх необхідно використовувати правильно і систематично перевіряти ще раз. Звертаючись із мінус-словами недостатньо грамотно, ви залучите нецільовий трафік на сайт і даремно витратите вкладені гроші.

Як збільшити конверсії?

Домогтися результативного налаштування SEO дозволяє і використання операторів. Цю назву мають спеціальні символи, що налаштовують показ відповідно до ключових фраз. З допомогою операторів закріплюють необхідну форму слів, їх вживання у необхідних числах, відмінках чи часах), використання займенників, службових елементів. У разі потреби з їх допомогою можна встановити потрібний порядок слів.

З мінус-словами можна використовувати такі оператори:

  • лапки, що закріплюють форму слова;
  • дужки, що закріплюють конкретний порядок слів;
  • плюс, що враховує спілки, частки та прийменники, що стоять після нього;
  • знак оклику, що фіксує в мінус-фразі конкретну словоформу.

При необхідності оператори можуть використовуватися не по одному, а в поєднанні один з одним. Спільне використання двох або декількох операторів дає можливість здійснити оптимізацію пошуку та отримати більш точні результати, що забезпечує отримання максимального цільового трафіку.

Підіб'ємо підсумки

Здійснювати пошукове просування в інтернеті певного проєкту можна різними методами. Можна здійснити оптимізацію семантичного ядра інтернет-ресурсу, працюючи з мінус-словами. Цей спосіб є дуже дієвим. Чим релевантнішою і ширшою буде семантика ресурсу, тим ефективнішим стане його SEO-налаштування.

При складанні переліку мінус-слів їх випробовують у практичних умовах. Підбираючи мінус-слова, не забувайте про типові помилки, які зазвичай допускають новачки при їх застосуванні, і намагайтеся не допускати їх. Орієнтуйтеся на ресурси, які відрізняються хорошою SEO-оптимізацією. Дотримуючись наведених вище порад, ви поступово покращите свої професійні навички та зможете якісно оптимізувати свій сайт.