SMM для дизайнера інтер'єру: секрети правильної рекламної кампанії
Створити продукт чи бренд – це половина справи. Необхідно, щоб він став відомим і популярним, добре продавався. Інформаційне поле переповнене рекламою, тому складно зробити по-справжньому самостійно креативний, яскравий контент. Компаніям та індивідуальним підприємцям все частіше потрібні професійні послуги SMM-просування в соцмережах. Наша стаття присвячена особливостям маркетингу у сфері дизайну інтер'єрів.
«Підводне каміння» ринку SMM-послуг
Більшість функцій дизайнера інтер'єру пов'язана з безпосередньою розробкою проєкту. На просування може просто не вистачати часу, адже це – серйозна робота, яка потребує креативного підходу та знань. Тоді дизайнер починає пошук спеціаліста у SMM-сфері. Складно не загубитися в строкатому розмаїтті привабливих пропозицій, адже ця галузь бізнесу відрізняється високою конкуренцією. Як не потрапити на недобросовісного виконавця?
Сфера вашої професійної діяльності досить складна, характеризується безліччю нюансів і тонкощів. Якщо фахівець далекий від максимального проникнення у світ дизайну інтер'єру, він не вивезе складний проект лише на знаннях інтернет-маркетингу та SMM. Шукайте виконавця із глибокими знаннями саме у вашій ніші. Наша компанія активно співпрацює із дизайнерами інтер'єрів. Ми допомагаємо їм у розробці ефективних рекламних кампаній. Агентство VIVID – наш надійний професійний партнер.
Особливості SMM-просування в соцмережах
Соцмережі — динамічний інструмент, що дозволяє дизайнерам інтер'єрів досягати своїх цілей. Грамотно розроблена стратегія дозволяє показувати ваші сильні сторони, позиціонувати їх, підвищувати впізнаваність бренду, знаходити нових потенційних клієнтів, збільшувати продажі. Ви можете спілкуватися зі своєю цільовою аудиторією, постаючи перед нею не просто продавцем, а цікавим співрозмовником.
Алгоритм використання соцмереж для залучення аудиторії, збільшення конверсій:
- постановка маркетингових цілей;
- вибір платформи - Behance, Houzz, Pinterest;
- створення іміджевого візуального контенту, спрямованого на досягнення поставленої мети;
- активну взаємодію з аудиторією;
- пошук взаємовигідних зв'язків поширення контенту;
- визначення рентабельності інвестицій.
Лайфхакі для соцмереж дизайнера інтер'єру
Якщо працюєте з клієнтами онлайн, можете вести свої соцмережі у вигляді інтерактивного портфоліо з готовими роботами. Для привернення уваги передплатників, залучення їх до контенту, пошуку клієнтів та підвищення продажів варто вести професійний блог. Найцікавіший варіант – лайфстайл-блог. Сторіс, прямі ефіри та відео в ньому можуть поєднуватись з особистими фото, обкладинками, мемами. Активно використовуйте різні види постів: рекламні, цікаві, розважальні, інформаційні.
Вибирайте найкрасивіший візуал, щоб передплатники хотіли лайкати чи зберігати його. Діліться особистими історіями, цікавими подіями життя. Ведіть сторіс по роботі над проектом від початку його розробки та візуалізації до повної реалізації. Залучайте передплатників до процесу. Нехай допомагають вибирати матеріали, елементи декору та варіанти оформлення. Добре, коли є зворотний зв'язок, багато коментарів.
Обов'язково розміщуйте унікальний контент із нестандартними дизайнерськими рішеннями. Експертні публікації з практичними порадами ілюструйте кадрами з власного портфоліо. Такі прийоми допоможуть вам зацікавити, утримати та розширити аудиторію в соцмережах, що є запорукою професійного успіху.
Залишити коментар