У PORTES ми розуміємо, що переїзд офісу може бути складним процесом, що вимагає уважного планування та виконання. Але якщо замовити офісний переїзд в компанії «ЕКСТРА ЕКОНОМ», то всі клопоти з навантаження/розвантаження та транспортування ми візьмемо на себе. Професіонали компанії зможуть розібратися у величезній кількості коробок, техніки та меблів: все буде ретельно упаковане і в процесі переїзду нічого не зашкодить. Довіртеся фахівцям – і ваша проблема буде вирішена оперативно та якісно.

Відмінні риси при переїзді офісу

Офісний переїзд є трудомісткою та відповідальною роботою. У даній справі знадобиться певна послідовність, без якої переїзд перетворився б на плутанину. Для грамотного перевезення та збереження майна достатньо звернутися до професіоналів, які зможуть організувати весь комплекс переїзду офісу під ключ.

У кожному офісі є величезна кількість дрібного приладдя, яке необхідно правильно розсортувати та надійно упаковати та тоді розстановка речей на новому місці буде впорядкована і набагато легша. Якщо якісно упаковати оргтехніку та меблі, то в процесі транспортування вони не зашкодять. Компанія має все необхідне для надійної фіксації вантажу всередині вантажного приміщення, що запобігатиме її зміщенню та пошкодженню в процесі переїзду. Це дозволить перевезти офіс (Київ) та в інші міста України якісно та оперативно.

Технологія офісного переїзду під ключ

Компанія-перевізник зможе здійснити весь комплекс робіт з офісного переїзду, який включає наступне:

  • Підготовчі роботи. Вантажники приїжджають за вказаною адресою та оцінюють комплекс робіт. Ми підбираємо пакувальний матеріал і, якщо необхідно, сортуємо та розбираємо речі. Якщо підготовку виконано правильно, то початок успіху по переїзду вже закладено.
  • Навантаження. Послуги переїзду офісу можуть включати та вантажні роботи, які потребують акуратності та відповідальності. Якщо це доручити непрофесіоналам, то під час навантаження речі можуть бути пошкоджені. У випадку «ЕКСТРА ЕКОНОМ» це повністю виключено. Ми зможемо акуратно їх розмістити та зафіксувати, що забезпечить їх збереження під час транспортування.
  • Транспортування. Парк автомобілів має в наявності багато вантажівок по вантажопідйомності та місткості. Тому ми зможемо здійснити переїзд офісу (Київ) за одну ходку, що буде дешевшим. Ми вибираємо мінімальний маршрут до місця доставки вантажу.
  • Розвантаження. За місцем прибуття вантажники акуратно доставлять ваші речі на поверх (навіть якщо у приміщенні відсутній ліфт). Ми допомагаємо розпаковувати речі та розміщувати їх у вказаних місцях у приміщенні. Все буде виконано якісно та оперативно, що дозволить вам швидко розпочати роботу на новому місці.

Перевезення офісу може відбуватися під безпосереднім вашим контролем. Для цього є пасажирське місце у кабіні з водієм.

Чому вибирають «ЕКСТРА ЕКОНОМ»

Багато замовників, щоб перевезти офіс, звертаються до нас, тому що свою роботу ми виконуємо на високому професійному рівні та за нижчу вартість порівняно з іншими перевізниками. Вибір оптимальної машини та маршруту дозволяють заощадити гроші. Вам не доведеться хвилюватися про збереження майна – все буде упаковано належним чином та акуратно доставлено до місця призначення. Весь пакувальний матеріал, необхідні пристрої для якісного переїзду у нас є в наявності.

Замовити переїзд офісу можна у нас на сайті exstraeconom.kiev.ua за вказаними номерами телефону.