Проект MAD від студії дизайну JAAK: максимум функцій, мінімум деталей
В
роботу авторам проекту дісталася стандартна квартира з коридорами та кімнатами, яких необхідно було позбутися, створивши вільний зручний простір з відкритим плануванням для молодої сімейної пари. Завдяки таким перетворенням у приміщенні завжди багато повітря та природного освітлення. А для того, щоб візуально ще більше збільшити простір, основою колірної гаммою при оформленні є світло-сірий відтінок, який виконує роль ідеального нейтрального фону, на якому архітектори розташували справжню виставку сучасного дизайну.
Об'єкт: квартира MAD
Розташування: Гонконг, Китай
Автор: студія дизайну JAAK
Рік реалізації: 2016
Власники квартири надали авторам проекту відправну точку для оформлення інтер'єру . Це відомий диван з колекції Inheritance, випущений у 2011 році у Лос-Анджелесі, американським дизайнером Стефаном Кенном. Його особливість у тому, що він легко поєднує в собі риси авангардизму та строгості, завдяки чому не сковує авторів інтер'єру у виборі інших предметів меблів, а навпаки – дає їм карт-бланш у визначенні стилістики простору.
Взявши за основу шедевр від Стефана Кенна, інші компоненти були зібрані навколо нього, склавшись в ідеальну цілісну картину. В одному приміщенні тут розташована вітальня-їдальня-кухня та спальня, відділена перегородкою, а також невеликий передпокій та санвузол.
Враховуючи невелику кількість квадратних метрів — використання їх з максимальною ефективністю — було першочерговим завданням, тому, крім дизайнерських меблів, тут є велика кількість ніш для зберігання, полиць і шаф, акуратно «втоплених» у стіни квартири.
Крім того, навіть перегородка, що розділяє зону вітальні від спальні, також виконує подвійну функцію, «порізану» полицями для різних дрібниць. При цьому всі поверхні цих вбудованих стелажів зробили гладкими і світлими, щоб не привертати до них непотрібну увагу, оскільки головний акцент зроблений на меблевій композиції у вітальні.
Враховуючи любов власників до сміливих експериментів та змішання стилістик, дизайнери запропонували прикрасити простір справжніми іконами та безперечними бестселерами у світі меблевого мистецтва — кріслом MR 534, більш відомим як Weissenhof, яке створив Людвіг Міс ван дер Рое в 1927 році. Другий же шедевр, від якого важко відвести погляд — це класика від неймовірного Ле Корбюзьє — його розкішна «машина для розслаблення», як він її охарактеризував, а саме — софа-крісло LC4 Chaise Lounge, спроектована далекого 1928 року. Інноваційна модель зараз знаходиться в постійній експозиції Музею Сучасного Мистецтва, і, крім того, майже 90 років прикрашає найкращі інтер'єри по всьому світу.
Саме таку композицію запропонували власникам невеликих апартаментів у Гонконгу, і вони з радістю погодилися, адже класика завжди в моді, а про зручність та функціональність цих меблів говорити не доводиться. Інтер'єр приміщення доповнили живими рослинами, і подушками з яскравими принтами, проте, вся увага тут зосереджена на меблів, які самі по собі є головною прикрасою в будинку.
Крім очевидної візуальної привабливості простору - воно дивує своєю зібраністю та компактністю, нараховуючи при цьому все необхідне для комфортного життя її власників.
Як казав видатний німецький архітектор-модерніст Міс ван дер Рое, чиї шедеври стали основою зовнішності не тільки меблевого дизайну, а й міської архітектури минулого століття — «Менше – значить більше».
Залишити коментар