Особистий кабінет
    Ваша корзина
    Публікуйте свої продукти
    Ваш товар побачать тисячі клієнтів, дизайнери та архітектори, які роблять ремонт та створюють свої інтер'єри, обирають товари та послуги.
    Почати продавати
    Постали питання? Зателефонуйте нам: (067) 189-34-94

    Ваш магазин на portes.ua

       

    Контролюйте свої продажі гнучко керуючи магазином

    Налаштування та гнучкість нашої системи дозволяють задати індивідуальні налаштування, пов'язані з торгівлею, бути в курсі подій, що відбуваються у вашому магазині.

    Можливості в оформленні магазину

    Доповнити інформацію про себе, свою компанію чи свій магазин у вас з'явитися як тільки ми активуємо обліковий запис продавця. Попередньо з вами зв'язавшись після першого етапу: створення облікового запису та заявки на магазин.

    Кожен продавець має дві основні, доступні всім користувачам, області у своєму магазині – вітрину та профіль продавця.

    На вітрині магазину відображаються доступні для покупки продукти.

    Сторінка профілю продавця відображає додаткову інформацію, такі як опис, статистика, відгуки клієнтів, можливість зв'язатися з вами через повідомлення або ваші повні контакти.

    Система відображає всіх продавців на окремій сторінці, щоб користувачі могли сортувати профілі продавців, якщо їм це знадобиться.

    Також користувачам доступна карта, переключившись на яку вони можуть бачити всіх продавців через Google Maps.

    Публікуйте необмежену кількість товару

    Вам доступно понад 78 категорій. Додавати та оновлювати продукт дуже просто. Ви знайдете свої інструменти, які зручні для різних сценаріїв.

    Поштучне додавання та масовий імпорт

    Якщо у вас невелика кількість продукту, його швидко можна додати до свого магазину поштучно створюючи картки прямо з особистого кабінету. Масовий імпорт дозволить швидко обробити велику кількість товару.

    Ми можемо допомогти та зробимо всю роботу за вас!

    Просто надати нам необхідну інформацію: прайси, специфікації та зображення. Створимо картки товарів, необхідні характеристики та опції, розмістимо у категоріях, встановимо ціни відповідно до ваших рекомендацій. Підготовлені файли для регулярного імпорту дозволять вам з мінімальними зусиллями підтримувати актуальну інформацію.

    Ми розширюємо можливості ваших продуктів за допомогою ідентифікації

    Ми створюємо лістинги з унікальним описом, детальною інформацією, готовими до завантаження PDF-каталогами, моделями 3D, логотипом вашого магазину, бренду, адресою, контактними даними, вебсайт та повним списком географічно локалізованих посередників.

    Адмініструйте

    Керуйте на основі статистик

    Для кожного продавця на нашому торговому майданчику створюється власна панель керування. Включає публікацію продукту та обробку замовлень, спілкування з клієнтами, управління платежами і звітність.

    А інформативний дашборд дозволить бачити ключові метрики магазину, щоб оцінити популярність продукту, контролювати кількість замовлень, виторг, баланс.

    Збільшуйте продажі

    Передбачено можливість створювати власні акції та кампанії зі знижками, купонами представляючи свої продукти в каталозі більш помітно, щоб збільшити свої продажі.

    Управління логістикою та наданням

    Самостійно керуйте не тільки продажами, а й логістикою. Виставляйте свої умови та вартість на доставлення, будь-яка фіксована вартість, залежно від суми замовлення, ваги чи індивідуального тарифу для конкретних продуктів

    Інструменти для спілкування з покупцями

    Вірогідно, вам відомо, що комунікація створює довіру та допомагає покупцеві здійснити покупку.

    Спілкуйтеся з покупцями, у них багато питань

    Ваші клієнти будуть набагато частіше купувати знову, якщо вони зможуть ставити питання до покупки, спілкуватися з вами після розміщення замовлення та залишати відгуки.

    Для цих цілей ми передбачили можливість отримувати повідомлення та оповіщення, відповідати на запитання клієнтів, запитувати та отримувати відгуки, а також спілкуватися з покупцями, щоб швидко розв'язувати питання або проблеми із замовленнями у разі їх виникнення.

    Сповіщення про нові замовлення для швидкої обробки

    Платформа повідомляє вас про кожне нове замовлення або звернення, щоб у вас була можливість якнайшвидше зв'язатися з клієнтом, прискорити продаж або розв'язувати питання щодо надання.

    Ваше завдання при оформленні магазину уважно заповнити надані поля, щоб інформація про вас була повною, а зображення якісними. Це підвищує довіру.

    Компанія

    На відміну від назви магазину, назва компанії повинна відповідати вашим реєстраційним даним підприємницької діяльності, незалежно від форми реєстрації, будь-то ФОП, або ТОВ.

    Опис

    Особливу увагу приділіть опису. Багато в чому завдяки йому та відгукам, якщо товар підходить, покупець приймає рішення про покупку.

    Логотип

    Технічні вимоги:

    • мінімальний розмір 100 х 100 пікселів, або будь-який інший розмір, але з співвідношенням сторін 1 до 1, 72 dpi;
    • формат .jpeg або .png.

    Інформаційний або рекламний банер

    Можна використовуватись для додаткового брендування, інформаційних, рекламних банерів.
    Не обов'язковий пункт, але якщо ви маєте що показати або про щось повідомити відвідувачів магазину – використовуйте цю можливість

    Технічні вимоги:

    • розмір 1140 х 150 72 dpi;
    • формат .jpeg або .png.

    Телефон, адреса сайту

    доступні лише за вибраним пакетом продажу «За передплатою». Вкажіть правдиві та точні дані.

    Служба підтримки

    Активні підприємці зайняті люди, ми це передбачили та зробили всі форми простими, а самі етапи, від знайомства до початку продажів, ми прагнемо пройти якнайшвидше. Фахівці нашої служби підтримки допоможуть з будь-яким питанням та навчать, як успішно продавати на платформі Portes Більш того, ми можемо виконати всю роботу замість вас. Служба підтримки, у робочий час, завжди на зв'язку, пишіть у чат або дзвоніть за тел.: 050 322-27-71